Použitá technika v moderních elektrokolech vás překvapí svou kvalitou!

To, že jsou elektrokola ideálním dopravním prostředkem do města i na vesnici pro přejíždění krátkých vzdáleností, není třeba důkladněji rozvádět. Tento druh kol využívá k dopravě do zaměstnání stále více lidí, protože se při šlapání tolik nenadřou a navíc jsou náklady na provoz elektrokol skoro zanedbatelné. V posledních letech prošla výraznou změnou především využitá technologie na elektrokolech. Její kvalita vás možná překvapí. A právě použitou techniku si nyní detailněji popíšeme.

Ne všechna elektrokola mají vysokou kvalitu

Ze všeho nejdříve je zapotřebí zdůraznit, že ne všechny značky elektrokol a jejich výbava jsou na vysoké úrovni. Stejně tak, jako třeba vrtačky najdete na trhu kvalitní a méně kvalitní, tak i elektrokola je třeba vybírat obezřetně, právě na základě parametrů. Někteří výrobci elektrokol nemají takové zázemí pro vývoj nebo vývoji nevěnují dostatečnou pozornost. Použitou technikou mohou taková elektrokola za špičkovými moderními produkty dost zaostávat. O praktickém využití kvalitních elektrokol jasně hovoří i článek ZDE.

01

Velký vývoj v posledních letech zaznamenala značka Kentoya

Jestli si myslíte, že jsme z tématu elektrokol odbočili na skútry, tak jste na omylu. Značka Kentoya je sice celosvětově proslavená, zejména jako výrobce malých motocyklů, ale v posledních letech se zaměřila také na vývoj a výrobu elektrokol. Stejně tak, jako skútr 50ccm a 125ccm s logem Kentoya známe především díky vysoké kvalitě, propracovanost elektrokol je také na vysoké úrovni. Náklady na 100km jízdy na kole s pomocí elektromotoru mohou být jen 6Kč. Vysoký výkon, spolehlivost a dlouhá životnost jsou hlavními přednostmi. A to právě díky technice.

02

Vše záleží na akumulátorech a elektromotoru

Nejdůležitější technikou na elektrokolech jsou právě akumulátory a elektromotory, které usnadňují jízdu. Akumulátory v modelech Kentoya jsou Lithium-Polymerové. V porovnání s klasickými olověnými bateriemi mají vyšší kapacitu a to i přesto, že jsou podstatně lehčí. Dosahují i lepší kvality, než Lithium-Ionové baterie. Vydrží až 1000 nabíjecích cyklů. Elektrokolo ujede na jeden nabíjecí cyklus 35-65 km, v závislosti na terénu, váze jezdce a intenzitě pomoci elektromotorem. V průměru tedy Lithium-Polymerové baterie vydrží ujet 50 000 km. Nechybí samozřejmě ani kvalitní bezkartáčový elektromotor, který zajišťuje vysoký výkon a velmi znatelnou pomoc při šlapání.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *