Co byste měli vědět o PPC reklamách?

Většina firem je v dnešní době přítomná na internetu. Jste mezi nimi také? A jak zařizujete, abyste byli vidět více než konkurence? Významnou pomocí by vám mohly být PPC reklamy. Jedná se o dlouhodobý nástroj online marketingu, který vás nejen představí potenciálním zákazníkům, ale především vám přinese i konverze.

S PPC reklamami se setkáte po celém internetu. Jsou ve vyhledávačích, na webových stránkách, které jejich zobrazováním vydělávají, i na sociálních sítích. Jestli jejich potenciál ještě nevyužíváte, měli byste to napravit.

Proč využívat PPC reklamy?

Protože vám neplýtvají penězi. Neplatíte za každé zobrazení reklamy, ale jen za situace, kdy na inzerát někdo klikne. To je daleko výhodnější, protože pokud se někdo proklikem dostane na váš web, je pravděpodobnější, že využije vašich služeb.

PPC reklamy lze také přesně cílit podle věku, lokality či zájmů. Můžete využívat i tzv. remarketing – zobrazovat inzerát lidem, kteří už navštívili vaše stránky. Nemusíte je tedy zobrazovat uživatelům, jimž nijak nepomohou. Každý se radši dívá na reklamy inzerující produkty, o něž má zájem.

Jak na PPC správu?

Říkáte si, že přece nelze nic udělat špatně, když platíte jen za prokliky? Jste na omylu. Na reklamu mohou klikat i lidé, kteří o váš produkt zájem nemají, a v takovém případě proděláváte, protože platíte zbytečně. Může za to pravděpodobně špatně nastavená reklama.

Dalším nemilým případem je situace, kdy se váš inzerát příliš nezobrazuje. Aspoň nepřicházíte o peníze, nicméně reklama pak moc nefunguje a vy jen ztrácíte čas jejím nastavováním.

Chcete s pomocí PPC vydělávat?

Jestli se v pojmech jako remarketing a real-time bidding moc neorientujte, raději nechte správu PPC kampaní na profesionálech. Zkusit to můžete u firmy PPC Profits, mezi jejíž klienty patří například Nestlé či Dr. Oetker. PPC reklama od PPC Profits stojí od 1000 do 4000 Kč bez DPH měsíčně (dle velikosti firmy a dalších kritérií), ovšem buďte si jistí, že vám přinese skutečné konverze.
<–NoAdds!–>