Zapojení umělé inteligence v marketingu. Tvorba textů za pomoci AI

V posledních několika letech výrazně vzrostla poptávka po kvalitním obsahu, přičemž jedním z největších faktorů jsou neustále se zvyšující kritéria hodnotícího algoritmu společnosti Google.

Přestože se stále jedná o relativně novou technologii, umělá inteligence (neboli AI) dokáže v současné době psát články, které jsou téměř stejně kvalitní jako cokoliv, co napíše člověk, ale má to svá omezení. Podívejte se na první psaný blog umělou inteligencí.

Co je to technologie GPT-3?

Hnací silou vývoje tohoto nového softwaru pro generování textu bylo strojové učení, tedy podobor umělé inteligence, který vytváří počítačový kód tím, že počítačům dodává obrovské množství trénovacích dat.

GPT-3 dokáže odhalit vzorce lidské komunikace analýzou obrovských archivů lidské řeči a tato data pak využívá k vytváření psaného obsahu. V podstatě se jedná o univerzální nástroj pro tvorbu vět. Po zadání několika klíčových slov můžete bez námahy vygenerovat i tisíc smysluplných slov během okamžiku. Tvorba textů je tak rychlejší.

Proč používat umělou inteligenci pro tvorbu textů?

Použití AI generátoru obsahu vám pomůže ušetřit hodiny času stráveného přemýšlením a strukturováním článku. Většina článků nakonec vyžaduje jen nepatrné úpravy. Používání těchto technologií je investicí do budoucnosti a je nezbytné počítat s tím, že obsah generovaný umělou inteligencí bude časem lepší a lepší.

Copywriteři nyní mohou své odborné znalosti využít efektivněji, což vede k pětinásobnému, ne-li v některých případech i většímu nárůstu výstupů.

Jaký generátor textu používat?

Automatizovanou tvorbu kreativních textů zajišťuje služba PISALEK (AI). Připraví vám souvislý text, popisky produktů pro e-shop, posty na sociální sítě i grafiku a fotky. Využívá technologie OpenAI a GPT-3.