Remarketing, geotargeting a real-time bidding

Tři slovíčka, která jsou při marketingových kampaních v online světě naprostou nezbytností, přesto je většina laiků nezná. Obvykle mají pojem o tom, co je to SEO, znají i princip PPC, ale tři v nadpise uvedené názvy jsou pro ně jen magickými slovíčky. Patříte mezi takové také? Pojďme to společně změnit!

Následující vysvětlení rozhodně nejsou zamýšlená za tím účelem, že si je přečtete a pak si zvládnete své reklamy PPC Praha nastavovat sami. Jsou určené spíš těm, kteří chtějí mít přehled, o co jde, a vědět, o čem se mají s odborníky bavit.

Remarketing

Remarketing je skvělá technika, kterou už určitě někdo aplikoval i na vás. Nestalo se vám někdy, že jste si prohlíželi nějaké zboží a pak se vám přesně na něj zobrazovala reklama? Takové cílení je velmi výhodné, protože když už člověk o nákupu u vás jednou uvažoval, kolikrát ho stačí jen pošťouchnout, aby skutečně nakoupil. Jen jeden háček to má. Občas se vám stává, že si něco doopravdy koupíte, a pak se vám na tu samou věc ještě pár týdnů zobrazují reklamy. A tohle už je otravné.

Geotargeting

Dejme si příklad. Pokud provozujete autoservis v Praze, asi těžko si k vám dá spravit auto někdo z Ostravy. Proč byste tedy měli platit za prokliky z Ostravy? Jsou to vyhozené peníze, radši byste měli cílit pouze na Prahu. A o tom je geotargeting.

Mimochodem cílení na určitou lokalitu je vhodné i pro globální firmy a podniky s pobočkami po celé ČR. PPC reklama totiž nikdy nebude stejně účinná ve všech regionech, tak proč platit za ty, kde tolik účinná není?

Real-time bidding

RTB je dnes velmi populární, i když ne vždy musí přinášet očekávané výsledky. Pokud je pro vás vhodný, dobrá agentura vám ho jistě doporučí. Při RTB jde o vyhodnocování kampaní v reálném čase. Flexibilně je měníte podle toho, zda jsou, nebo nejsou výnosné. Neplatíte tedy za něco, co vám nevydělává. RTB však vyžaduje čas a zkušenosti, schopnosti vyhodnotit, co je a není výnosné.

Všechny tři výše zmíněné techniky ovládají například ve známém PPC Profits. Ať už vás zajímá Brno, Ostrava či Praha – PPC pod jejich správou vám jistě přinese výsledky.